Všechny tři výše uvedené kampaně mají ve své podstatě jednu velikou a nevýslovně nádhernou ideu - lásku ke knize, literatuře, vědění, poznávání a všelikého rozvíjení ducha. Není lepšího a prospěšnějšího cíle, než-li se na tomto podílet a přispívat i se svou „troškou do mlýna".
Věříme, že nám na všechny rádi odpovíte. Zcela jistě přinesou i zamyšlení a zvažování při výběru knihy. Volba není jednoduchá, přečtených knih je většinou nepočítaně a vzpomínky na tu první jsou často zapadlé v paměti. Nevadí, pokud si nevzpomenete na autora, chybějící údaje dohledáme. Získané informace pečlivě zaznamenáme, statisticky zpracujeme a začátkem roku výsledky zveřejníme ve zpravodaji. Bude jistě zajímavé dozvědět se, kterou knihu žacléřští čtenáři zúčastnění v této anketě zvolí za svou „knihu srdce" a zda nás v naší čtenářské zálibě podpořilo předčítání v rodině. Děkujeme všem účastníkům.